Sigarenforum.nl, voor en door aficionados! Welkom levensgenieters!

Interresante links

Goedkoop alternatief voor de Heartfelt beads

Links die naar sigaar gerelateerde zaken en groepen wijzen zoals andere fora, facebook en twitter!

Goedkoop alternatief voor de Heartfelt beads

Ongelezen berichtdoor Balmoral » do mei 09, 2013 5:58 pm

Ik was een beetje rond aan het kijken op internet en kwam deze interessante link tegen!

Hetzelfde als de bekende Heartfelt beads, maar dan voor een gunstigere prijs! :omg:

http://www.ebay.com/itm/Humidity-Beads-5-Pound-Bag-Keeps-Your-Cigar-Humidor-At-65-RH-/310641700220?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4853b02d7c
Clint Eastwood: Opinions are like assholes, everybody has one.......
Balmoral

Favoriete sigaar: My Father LE 2011, OpusX, Partagas D4, Bolivar, H.Upmann alle vitola

Re: Goedkoop alternatief voor de Heartfelt beads

Ongelezen berichtdoor Pellie » do mei 09, 2013 7:33 pm

Interessant, hoeveel pond zou je nodig hebben voor een Hydra LG om een Monarca kast te bevochtigen??
Pellie

Ongelezen berichtdoor Balmoral » do mei 09, 2013 7:38 pm

Pellie schreef:Interessant, hoeveel pond zou je nodig hebben voor een Hydra LG om een Monarca kast te bevochtigen??

Kun je uitrekenen bij Heartfelt op de site. Je kunt me ook de maten doorsturen reken ik het je wel uit. ;)
Balmoral

Favoriete sigaar: My Father LE 2011, OpusX, Partagas D4, Bolivar, H.Upmann alle vitola

Ongelezen berichtdoor Pellie » do mei 09, 2013 7:41 pm

170 x 55 x 35......heb het weleens geprobeerd uit te rekenen, maar had geen geduld om alles om te rekenen haha. :gustaaf:
Pellie

Ongelezen berichtdoor Pellie » do mei 09, 2013 7:48 pm

Ik zeg 2,5 pond !! :wnk:
Pellie

Ongelezen berichtdoor Balmoral » do mei 09, 2013 7:53 pm

Pellie schreef:170 x 55 x 35......heb het weleens geprobeerd uit te rekenen, maar had geen geduld om alles om te rekenen haha. :gustaaf:

Dat is ongeveer de afmeting van mijn Adorini Roma en dan heb je 3-4 pound nodig.
Dan heb ik geteld op mijn ietswat vochtiger huis in de zomer!
En in de winter een iets grotere buffer zodat je niet om de dag water bij aan het vullen bent!
Balmoral

Ongelezen berichtdoor Pellie » do mei 09, 2013 8:04 pm

Verkoper verzend niet internationaal. Heb hem gemailt, dus ff afwachten nog. :)

EDIT: Volgens Armand wel en kost het 31 dollar!!
Laatst bijgewerkt door Pellie op do mei 09, 2013 8:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Pellie

Ongelezen berichtdoor Balmoral » do mei 09, 2013 8:13 pm

Pellie schreef:Verkoper verzend niet internationaal. Heb hem gemailt, dus ff afwachten nog. :)

Oke!!
Balmoral

Ongelezen berichtdoor Roar » do mei 09, 2013 10:40 pm

Ik heb een maandje geleden de Hearfelt beads binnen gekregen 1 pound en wat tubes maar door invoerrechten uiteindelijk nog 24 euro bij moeten lappen terwijl ik dacht dat dit pas vanaf 200 dollar zou gebeuren. Maar goed, alternatieven zijn altijd mooi!

Daarnaast zit ik zelf nog een beetje te hannessen met de beads aangezien ik dacht dat ze op 70% stabiliseren en mijn Hydra sm wat meer rust zou geven. Helaas is het nog steeds elke anderhalve week even aanvullen met gedestilleerd water maar misschien neus ik dan ook te vaak door mijn collectie. Gek genoeg staat er bij de 3 hygrometers alles op 72% terwijl ik beads van 70% erin heb en de hydra ook op 70% heb staan ... iemand enig idee waarom of hoe dit kan?
Roar

Voornaam: Rutger
Favoriete sigaar: Ashton

Ongelezen berichtdoor TommyLF » vr mei 10, 2013 6:22 am

@Roar,

RLV meters, zelfs diegene die je kunt calibreren, mogen een afwijking/marge hebben van 2%.
Dus als alles afgestemd is op 70% en je meters geven 72% aan, dan is dat keurig te noemen.

Grtz Thomas.
"Ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country" JFK
TommyLF

Voornaam: Thomas.
Favoriete sigaar: Cubaanse sigaren genieten tegenwoordig mijn voorkeur, maar een non-cuban weet ik ook te waarderen.

Volgende

Keer terug naar Interresante links