Sigarenforum.nl, voor en door aficionados! Welkom levensgenieters!

Lounges en andere locaties

Tabakado eindhoven

Hier kun je posten en of vinden waar je allemaal terecht kunt om een sigaar te roken met anderen

Tabakado eindhoven

Ongelezen berichtdoor mafkACE » wo mei 07, 2014 8:35 am

Ik heb begrepen dat Tabakado Eindhoven zondag de 18e hun lounge gaan openen!
Ik geloof dat het nu al toegankelijk is, maar dan is de officiele opening!
mafkACE

Re: Tabakado eindhoven

Ongelezen berichtdoor Coenraad » wo mei 07, 2014 10:36 am

Mijn beste,

Goed nieuws!!

Op de Site van Tabakado staat dat de lounge gereed is:
"onze Cigarlounge is gereed om de eerste genieters te ontvangen" ;)

Afbeelding
"Sanis Sigaro Vita Lacune" (zonder Sigaar is het leven ledig).
Coenraad

Voornaam: Coenraad
Favoriete sigaar: Oliva O, V, Arturo Fuente Gran R., Don Tomas Nica., H.Upmann, Quai D'Orsay, Charles De Brouckére.

Ongelezen berichtdoor Baltus » wo mei 07, 2014 1:47 pm

Mooi zeg! Dankzij de internetwinkel ben ik fan van Tabakado, jammer dat ik te ver weg woon. Ziet er schitterend uit!
Baltus

Ongelezen berichtdoor yellowgrip » za mei 10, 2014 9:12 am

Omdat ik voor werk toch in Eindhoven moest zijn, was ik medio april mijn favoriete webshop eens binnengegaan. Ze zaten toen midden in de verbouwing. Zeer vriendelijk personeel die mij uitstekend hebben geholpen met het zoeken naar de door mij gezochte items. Wat ik een beetje een misser vond, was de wijze waarop de sigaren tijdelijk waren 'opgeslagen' in de winkel. Het maakt me dan niet uit dat alles in kratten zit maar vond het wel zorgelijk dat de longfillers niet op de juiste vochtigheidsgraad werden bewaard. Ik weet niet hoe lang ze op deze manier buiten een klimaatkast (ruimte) al waren opgeslagen en hoe lang dit in totaal heeft geduurd maar het heeft mij wel weerhouden om mijn volledige boodschappenlijstje te kopen. Ik heb het maar op wat shortfillers gehouden en longfillers die in een freshpack zaten. Het kan best zijn dat de longfillers die je de komende tijd bij Tabakado koopt, meerdere weken onder minder optimale omstandigheden bewaard zijn geweest.
"Success isn't permanent and failure isn't fatal."
Mike Ditka
yellowgrip

Favoriete sigaar: Eentje met een goede trek, stabiele brand en een fijne smaak.

Ongelezen berichtdoor TommyLF » za mei 10, 2014 4:39 pm

Dat Longfillers een 2/3tal weken niet op vocht bewaard zijn is geen enorme halszaak hoor...
Dat iedereen daar zo moeilijk over doet! Doorgaans worden Winkelhumidors vochtiger gehouden dan thuis-humi's dit om de verschillen in vochtigheid op te vangen van het open en dicht gaan van een walkin.

Persoonlijk denk ik dat het allemaal reuze meevalt. Mijn eigen sigaren bewaar ik rond de 72% en wat ik wil roken gaat in mijn travelhumidor zonder bevochtiger... Daar deze redelijk gevuld is, blijft de boel keurig...

Overigens Tabakado kennende zullen ze het gerust wel in de gaten hebben gehouden en het binnen de aanvaardbare marges gehouden.

Grtz Thomas.
"Ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country" JFK
TommyLF

Voornaam: Thomas.
Favoriete sigaar: Cubaanse sigaren genieten tegenwoordig mijn voorkeur, maar een non-cuban weet ik ook te waarderen.

Ongelezen berichtdoor zipponubke » ma mei 19, 2014 5:32 pm

Gisteren 18 mei was de opening van de lounge bij Tabakado. Het was tevens de viering van hun 20 jarige bestaan van de winkel. Ik ben met Louis er heen gegaan de opening was om 12.00 uur. Maar wij als vroege vogels waren er al om 11.15 en de deur stond open dus we konden gewoon naar binnen.We werden ontvangen door de Vrouw van Johan ( ik ben even haar naam kwijt :dom: ) en door de dochter met een kop koffie en een Muffin. Na even wat geklets te hebben was het tijd om de lounge te bekijken. Die is erg mooi geworden je kan er makkelijk met zeker tien mensen zitten.

Afbeelding

Wim Sanders was er ook. Daar hebben we ook nog even mee geklets.

Afbeelding

Er was ook een sigaren roller uit Tegelen aanwezig die zeer mooie Shortfillers maakte en die je kon roken.Dit hebben we ook gedaan :lekker:

Afbeelding

Ook de humidor is een heel stuk groter geworden met een geweldige collectie aan sigaren. Maar Johan vertelde mij dat de humidor eigenlijk al weer wat klein was. Hij wilde namelijk geen sigaren meer op de grond zetten maar moet dit nu wel doen. Omdat de collectie sigaren zo groot is. Is een luxe probleem toch. Het mooie ervan was dat je kon zoeken naar je sigaar wat je wilde kopen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al met al een geweldige winkel met zeeeeer vriendelijke mensen die echt hart voor de zaak hebben. Het is echt een familie bedrijf. Ik kwam er al er graag maar nu met de lounge zal ik er nog vaker heengaan.
Ik rook liever een goede NUB dan een slechte Cubaan.
zipponubke
Site Admin

Favoriete sigaar: God of Fire en teveel om op te noemen.

Ongelezen berichtdoor Jeroen_01 » ma mei 19, 2014 6:04 pm

Mooie zaak :rock:
Shooting from the hip :)
Jeroen_01
Site Admin

Voornaam: Jeroen
Favoriete sigaar: Don Pepin Garcia Cuban Classic Perla

Ongelezen berichtdoor Idéfix » ma mei 19, 2014 6:07 pm

Miljaaar, mooi verslag Rene.
H A B A N O S
Idéfix
Site Admin

Favoriete sigaar: Hoyo De Monterrey/Ramon Allones/Cohiba/Julius Ceaser/Intemperance/La Aurora Sumo Short

Ongelezen berichtdoor Harry » di mei 20, 2014 11:34 am

is inderdaad een mooie winkel! Het is een beetje uit de richting, anders ging ik er zeker langs. Ik heb er wel een paar keer iets online besteld, beviel steeds prima!
Harry

Voornaam: Harry

Ongelezen berichtdoor Coenraad » di mei 20, 2014 12:32 pm

Mijn beste,

Een sfeervolle impressie!! Zowel in woord als in beeld!!
Dank voor het delen.

En ook ik bestel wel eens wat bij Tabakado,
en dit tot volle tevredenheid. ;)
"Sanis Sigaro Vita Lacune" (zonder Sigaar is het leven ledig).
Coenraad

Voornaam: Coenraad
Favoriete sigaar: Oliva O, V, Arturo Fuente Gran R., Don Tomas Nica., H.Upmann, Quai D'Orsay, Charles De Brouckére.

Volgende

Keer terug naar Lounges en andere locaties