Sigarenforum.nl, voor en door aficionados! Welkom levensgenieters!

Heeren van Ruysdael

Heeren van Ruijsdael 'op reis'

Alle recensies van De Heeren van Ruysdael sigaren

Heeren van Ruijsdael 'op reis'

Ongelezen berichtdoor Jeroen_01 » za dec 29, 2012 1:28 pm

'k heb zo'n beetje de hele serie in huis behalve de regent Brazilië editie( kon ik helaas niet vinden). Ze bevallen mij zeer goed vooral de corona Brazilië editie.

Heb mijn bevindingen een beetje op een rijtje gezet voor mijzelf. Zal ze hier even plaatsen.

1. de regent Brazilie editie, Helaas niet kunnen roken omdat ik deze tot op heden nog niet heb kunnen vinden.
Als iemand nog een kistje weet hou ik mij aanbevolen

2. de regent Cameroon, Sigaren zien er gewoon goed uit. Ze roken en trekken goed. Zijn redelijk mild dus niet scherp. Smaak is goed tijdens het roken maar niet heel bijzonder. Er zat echter wel een wat vervelende metaal -achtige nasmaak aan, alsof je een stuiver in je mond hebt gehad. Geur is oké. Lekker? Mja wel lekker af en toe als afwisseling.

3. de regent Cuba editie, Sigaren zien er gewoon goed uit. Ze roken en trekken goed. Zijn redelijk mild dus niet scherp. Smaak is wat hout met een cubaans tintje vleugje leer een een klein bittertje. Verder redelijk naturel. Geur is oké. Lekker? Ja wel lekker en voor herhaling vatbaar.

4. de regent connecticut, Sigaren zien er gewoon goed uit. Ze roken en trekken goed. Zijn redelijk mild dus niet scherp. Smaak is wat hout/notig. De geur van de sigaar heeft een pepertje en er is tijdens het roken een zoete ondertoon. Lekker? Ja wel lekker en voor herhaling vatbaar.

5. de commandeur Brazilie editie, Deze sigaar heeft mij positief verrast! MAN wat een lekkere sigaar! Het begint zoet, zacht en mild met hout , leer en een beetje notig. Het volgende moment is het pittig en kuidig maar nog steeds zoetig. En vervolgens wordt het ineens fruitig en zoet! Dit alles blijft elkaar afwisselen tot het omslagpunt. Wat een smaakfestijn!!

6. de commandeur Cameroon editie, Nog niet gerookt. Misschien vanavond

7. de commandeur Cuba editie, Sigaren komen in een mooi kistje en luxe sigarenbandje en zien er gewoon goed uit. Ze roken en trekken goed. Het is een vrij milde sigaar met een duidelijk cubaans melange. Lekkere sigaar.

8. de commandeur connecticut, Sigaren zien er gewoon goed uit. Ze roken en trekken goed. Aan de ene kant zijn de sigaren vrij mild en aan de andere kant weer een beetje pittig. Ook is er een licht zoetje te bespeuren maar verder is de smaak moeilijk te definieren. Lekkere sigaar.

Tot zo ver mijn bevindingen van deze serie.
Shooting from the hip :)
Jeroen_01
Site Admin

Voornaam: Jeroen
Favoriete sigaar: Don Pepin Garcia Cuban Classic Perla

Keer terug naar Heeren van Ruysdael